Hi!

Ik ben Nan

‘Ik help woningverkopers, om meer animo te creëren, zodat zij de hoogst mogelijke prijs voor hun woning krijgen

De verkoopstylist die hét ‘doe het zelf’ concept introduceert,

zodat woningeigenaren zelf de regie in handen houden, zonder de hoge kosten.

En hoe ik daarop gekomen ben? Het begon allemaal met mijn vorige woning en die te dure verkoopstylist..

De vorige woning die ik met mijn partner kocht, was voor de verkoop absoluut niet gestyled. Laat ik dat vooropstellen. Ik kon ‘er doorheen kijken’ en zag de potentie van het huis. Mijn partner zag het niet direct, net als vele woningzoekers die uren doorbrengen op Funda, op zoek naar hun nieuwe huis.

‘Het heeft heel wat uren aan de keukentafel gekost…’

Het heeft heel wat uren aan de keukentafel gekost, om mijn partner te laten inzien, wat de mogelijkheden waren in het huis. Zoveel moest er immers niet veranderd worden, het was namelijk zeker geen kluswoning. De woning was simpelweg niet gestyled voor de foto’s.

Er was niet nagedacht over de beleving van woningzoekers, die op Funda, hun nieuwe (droom)woning zoeken. Zo stond er een hele grote bank in de woonkamer, op een onlogische plek en ook de eethoek was, onnodig ver, van de keuken gesitueerd, waardoor de lay-out en de looproute niet alleen onprettig overkwamen op de foto’s, maar ook tijdens de bezichtigingen letterlijk zorgde voor obstakels.
De slaapkamers waren gek ingedeeld, druk en rommelig en ook de bedden waren voorzien van dekbedovertrekken, met heftige prints. Kortom, teveel punten om zo even op te noemen.

Maar het voordeel dat wij hieruit trokken, is dat er minder kapers op de kust lagen.. er waren niet zoveel bezichtigingen gepland en daardoor minder mensen, die een bod wilde uitbrengen. Ons bod werd geaccepteerd en we hoefde niet eens te overbieden! We waren door het dolle heen!

Verkoopstylist Nan,

in haar woning in Alkmaar

4,5 jaar later, besloten we te verhuizen en dezelfde spannende tijd brak weer aan. Alleen dit keer werkte ik bij een makelaarskantoor en kon ik mijn collega’s direct vragen, welke vraagprijs zij realistisch vonden. Omdat wij al een nieuwe woning hadden gekocht en daar nog e.e.a. aan moest gebeuren, was het des te meer belangrijk, dat we de hoogst mogelijk prijs voor onze woning zouden krijgen. Dus ik besloot, dat ik er alles aan wilde doen, om zoveel mogelijk animo voor de woning te creëren.

‘Een verkoopstylist paste niet in ons budget’

Een verkoopstylist bleek voor ons simpelweg te duur en paste niet in ons budget, dus besloot ik om talloze verkochte woningen onder de loep te nemen, om te zien welke ervan niet alleen het kortst te koop stonden, maar ook voor een hoge prijs werden verkocht. Wat deden zij anders? Het was voor mij kristal helder, ik moest zelf mijn woning stylen voordat de fotograaf op de stoep zou staan en ik moest zelf mijn huis, net zo presenteren, als die andere goed verkochte woningen!

En man, wat heeft dat goed uitgepakt! Ons huis sprong er echt uit op Funda.

‘De agenda van de makelaar stroomde vol met bezichtigingsaanvragen’

De agenda van de makelaar stroomde vol met bezichtigingsaanvragen en we hebben zelfs meerdere biedingen gehad, ruim boven de vraagprijs! We hadden het letterlijk voor het kiezen en waren zo blij als een ei!

3 weken later werd erin exact dezelfde straat een identieke woning te koop gezet op Funda. Alleen deze was niet gestyled voor de foto’s, en dat viel op. De woning werd met dezelfde vraagprijs als onze woning, te koop gezet op Funda, en werd pas na 4 maanden en
2 fikse prijsverlagingen, uiteindelijk verkocht.

‘Dit was hét moment om de stoute schoenen aan te trekken’

Dit was voor mij het moment, om de stoute schoenen aan te trekken en mijn werkgever te vragen, of zij mij als vaste verkoopstylist wilde inzetten. De beste keuze die ik ooit had kunnen maken! Mijn dagen bestonden uit contact met blije woningeigenaren en blije collega’s. Want veel animo betekende enthousiaste kijkers én dus goede verkoopresultaten. Mijn geluk kon niet op.

‘Verkoopstyling niet meer alleen bereikbaar voor mensen met een grote portemonnee’

In de praktijk bleek echter, dat niet alle woningverkopers het konden opbrengen, om een verkoopstylist in te zetten. En dat is een gemiste kans! Dit is voor mij hét keerpunt geweest! Verkoopstyling moest bereikbaar worden voor iedereen!

‘Zelf je woning ‘Funda ready’ maken’

Vanaf nu is verkoopstyling, niet meer alleen bereikbaar, voor mensen met een grote portemonnee. Of je er nu wel of geen ‘gevoel voor hebt’. Ik neem woningverkopers stap voor stap mee, zodat zij zelf meer kijkers en meer & hogere biedingen kunnen aantrekken, zonder hoge kosten aan een verkoopstylist.

Stel je voor, dat je er zelf voor kunt zorgen, dat je meer kijkers én meer hoge biedingen aantrekt? De beste methode deel ik in ‘De Fundamental Secrets’ én in ‘Het Verkoopstyling Plan’. Zo haal je de kennis van een verkoopstylist in huis, zonder de hoge kosten.

Want als je je woning toch moet voorbereiden voor de verkoop, dan kun je het maar beter meteen goed aanpakken.

Met ‘De Fundamental Secrets’ van Studio Nan weet je, als woningverkoper, precies wat er allemaal moet worden voorbereid, voordat de fotograaf voor de deur staat.

Met ‘Het Verkoopstyling Plan’, houd je zelf de regie in handen, zodat je jouw woning op de juiste manier presenteert en je het bod accepteert waar je 100% achterstaat.

‘Het bod accepteren waar je 100% achterstaat’

En omdat er zoveel op mij afkwam, toen ik mijn huis verkocht én een nieuwe woning kocht, heb ik ‘De Verkoop Tijdlijn’ in het leven geroepen. Een gratis video, waarin ik je uitleg wat er allemaal op je afkomt, als je jouw woning verkoopt en je met de beste methode, er zelf voor kunt zorgen, dat niets meer in de weg staat van een succesvolle verkoop!

Doe het gewoon zelf!

De kennis & ervaring, waar ik dagelijks resultaten mee
boek, gebundeld. Zodat jij zelf de
regie in handen houdt.

Product: het adviesrapport fundamental

Hét adviesrapport van een verkoopstylist, maar dan zonder de hoge kosten. Zodat jij precies weet welke voorbereidingen er nodig zijn, voordat de fotograaf voor de deur staat!

Product: het adviesrapport fundamental

Ontdek hoe je zelf, meer kijkers over de drempel trekt voor een bezichtiging én de kans op meer en hogere biedingen direct vergroot, zodat jij de hoogst mogelijke prijs voor jouw woning krijgt.

Product: het adviesrapport fundamental

Direct aan de slag!

Met de meubels op schaal (1:50), bepaal jij direct de ideale indeling kunt bepalen voor jouw (nieuwe) woning!

Wil jij?

Voorkomen dat jouw huis té lang te koop staat?

Meer kijkers over de drempel trekken voor een bezichtiging?

De kans op meer biedingen vergroten?

De hoogst mogelijke prijs ontvangen bij de notariële overdracht?

En dat allemaal zonder hoge kosten aan een verkoopstylist?

Wil jij?

Voorkomen dat jouw huis té lang

te koop staat?

Meer kijkers over de drempel

trekken voor een bezichtiging?

De kans op meer biedingen

vergroten?

De hoogst mogelijke prijs

ontvangen bij de notariële

overdracht?

En dat allemaal zonder hoge

kosten aan een verkoopstylist?

Verkoopstyling tips

Van nan
BEKIJK MEER VIDEO’S OP INSTAGRAM
Nan met kussen in hand

Volg mijn
interieur avonturen

Op instagram

Ontdek wat

er op je afkomt

als je je huis gaat verkopen